Cookiebeleid

Wat is een cookie?
Op de website van Rosada wordt gebruik gemaakt van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door jouw browser op je harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar de server van Rosada teruggestuurd worden.


Cookies zijn er in verschillende vormen, Rosada maakt gebruik van de volgende cookies:

Google Analytics
Via de website van Rosada wordt een cookie geplaatst van Google, als deel van de “Analytics”-dienst. Rosada gebruikt deze dienst om inzicht te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken en aan de hand daarvan te verbeteren. De informatie die Google verzamelt wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd. Uw IP-adres wordt nadrukkelijk niet meegegeven.


Facebook en Twitter
Op de website van Rosada zijn buttons opgenomen om webpagina’s te kunnen promoten (“liken”) of delen (“tweeten”) op sociale netwerken als Facebook en Twitter. Deze buttons werken door middel van stukjes code die van Facebook respectievelijk Twitter zelf afkomstig zijn. Door middel van deze code worden cookies geplaatst. Rosada heeft daar geen invloed op. Lees de privacyverklaring van Facebook respectievelijk van Twitter (welke regelmatig kunnen wijzigen) om te lezen wat zij met jouw (persoons)gegevens doen die zij via deze cookies verwerken.

De informatie die zij verzamelen wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd. De informatie wordt overgebracht naar en door Twitter, Facebook, Google + en LinkedIn opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. LinkedIn, Twitter, Facebook en Google + stellen zich te houden aan de Safe Harbor principes en zijn aangesloten bij het Safe Harbor-programma van het Amerikaanse Ministerie van Handel. Dit houdt in dat er sprake is van een passend beschermingsniveau voor de verwerking van eventuele persoonsgegevens.


Recht op inzage en correctie of verwijdering van jouw gegevens
Je hebt het recht om te vragen om inzage in en correctie of verwijdering van jouw gegevens. Zie hiervoor onze contactpagina. Om misbruik te voorkomen kunnen wij je daarbij vragen om je adequaat te identificeren. Wanneer het gaat om inzage in persoonsgegevens gekoppeld aan een cookie, dien je een kopie van het cookie in kwestie mee te sturen. Je kunt deze terug vinden in de instellingen van jouw browser.


Cookies verwijderen
Cookies blijven tijdelijk op jouw computer opgeslagen en zullen zich ook vanzelf verwijderen. Maar je kunt de cookies ook zelf verwijderen, cookies zijn namelijk niet verplicht. Meer informatie omtrent het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.


Klacht over inhoud website & Social Media
Zie je content (tekst of beeld) op onze website die overduidelijk onrechtmatig of strafbaar lijkt? De Notice-and-Take-Down-procedure geeft je de mogelijkheid om je klacht met ons te delen. Mail de klacht naar info@rosada.nl met de volgende gegevens:

1. Geef aan waaruit de onmiskenbaar strafbare of onrechtmatige gedragingen bestaan. Motiveer waarom de gedragingen naar uw mening onmiskenbaar strafbaar of onrechtmatig zijn en geef (bijvoorbeeld via een link naar de webpagina) aan hoe Rosada Fashion Outlet de gedragingen kan vaststellen.
2. Vul onderstaande persoonlijke gegevens in. Rosada gebruikt deze gegevens om je te benaderen voor nadere vragen of overleg. Behalve de naam van de organisatie/persoon van de verzoeker, geeft Rosada Fashion Outlet deze gegevens niet zonder jouw toestemming aan een derde:

Organisatie
KvK-nummer
Voorletters
Tussenvoegsel
Naam
Adres
Postcode
Plaats
E-mailadres
Telefoonnummer
Mobiel
3. Om een verzoek goed te kunnen beoordelen, dient Rosada inzicht te hebben in uw belang bij het verzoek. Beschrijf waarom je het verzoek indient en welk belang je zelf hebt bij het verzoek.

Wij zullen de klacht zo snel mogelijk oppakken. Je krijgt in ieder geval binnen 5 werkdagen een reactie met het antwoord of een bevestiging van de ontvangst van je klacht. Het is afhankelijk van de klacht (en eventuele onderzoek), hoe snel deze kan worden opgepakt.